30 april 2011

Helgens mat rätter.

Har min anka i ugnen, ska bli riktigt spännande med apelsinsås och potatisklyftor...
Serverar det med vitt vin.

(har smakat av min anka oooh va gott)


Kladdkaka till efterrätt! Mumms va gott!


I morgon ska jag göra kött (pork krackling) med hemmagjord b-sås och potatis till, blir första gången jag gör hemma gjord, har inte ätit b-sås sen i september, saknar sååå, har inte sett den här...



Idag har det varit sooool, men kyliga vindar, barnen har badat i polen.

Saknar min mami, i natt tänkte vi på varandra på samma sekund, hon kände av mig och skickade ett sms, jag var lixom på väg att ta upp mobilen för att skicka till henne, ganska mäktigt när man tänker på varandra så hårt... Så min älskade mami, önskar jag var hos dig! Saknar så!!!

Näh nu tillbaka till köket! Önskar Sverige trevlig valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar