13 april 2011

Lång promenad...

Åh förstår inget???
Jag gick till shorestart men dörren va låst, kanske fel eller hur? fattar inte, jag blev så besviken, lilla Nikki med, så jag ska se om jag hittar mera info om det.
Sen fortsatte vi våran promenad ner till Gosforth, Tristan fick springa lös nere vid Prinsess medow, men sen efter det fick jag sätta ner honom i vagnen i gen och då börjas det skrik utan tårar, på hem vägen var han så trött så han orkade inte gå, han faller baklänges på rumpan, sen hade han hällt ut sin dricka över sig så blöt! Försöker sätta runt hanns filt så han inte blir så kall, hade inte med mig extra jackan som jag brukar.
Han lyckas iaf att somna här utanför, men nu är han igång igen med sitt griniga humör...

Helt slut efter denna lååånga promenad...

Tyrese & Robins nya vän är här nu, dom spelar fotboll

Blir frustrerad på mig själv när jag inte förstår deras dialekt här.
Blir frustrerad på så många grejer just nu!!!

Nu ska jag fixa middag, har ingen aning om vad, sen kvällsrace... *trött trött trött*
Får man vara trött som mamma? ingen stål mamma här just nu juuu.

Men sen film mys när kidsen sover... På tal om sova så hittade jag Tristan så här framför tv i förmiddags, trött och somnade själv på soffan, vilken stil hiihihihihi...









/ Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar