12 april 2011

Stolt mami

Tyrese vann en tävling i skolan, vem som målat Englands finaste flagga, så han fick pris.
Sen i skolan går det bättre och bättre.

Robin han med gör bra ifrån sig, är nu bland dom bästa i klassen.

Nikki pratar så mycket Engelska, så fina ord kommer ut från hennes mun hela tiden.

Tristan är bara lite jobbig nu på nätterna och på eftermiddagen kvällen men så framåt, han kan så många grejer nu, han förstår ju mer och mer min lilla ett åring. Undrar bara när han ska sluta dricka välling mitt i natten? Han är ju mitt första vällingbarn, dom andra vägrade!

Mina barn trivs så bra här, dom har det bättre här i skolan och får så många vänner.
Jag kan inte ta det ifrån dom just nu utan jag får kämpa lite extra just nu. Vi får se var min väg går, jag vet att jag kan få ett jobb i Sverige så lätt tror jag, här är det lite mer komplicerat eftersom det är ett annat språk och just deras dialekt dom pratar här, men börjar förstå den lite mer nu.
I helgen såg jag mina barn så glada och det värmer i mitt hjärta!




1 kommentar:

  1. Har du haft tankar på att flytta hem igen ? Låter så när man läser. Ge inte upp, det ordnar sig säkert ! Impad av att du vågade flytta ! Kram

    SvaraRadera