11 april 2011

Sökt jobb...

Just nu tänker jag på mina barn, hur jag ser dom leka med sina vänner och pratar så mkt engelska så kan jag inte rycka upp dom ur vad som dom får nu av allt här...
Tänkt så mycket, men det faller tillbaka på mina barn som har det så bra just nu och trivs...

Så idag har jag sökt mitt första jobb här, får se vad som händer då...
Sen har jag fått en hel lista med svenskar som bor här som man kan kontakta och har möten en gång i månaden så det ska jag gå på, sen i morgon ska jag gå på öppna förskolan typ, motsvarande vad det kallas för på svenska, så jag å dom 2 små ska dit...

Helgen har ju varit så bra, soool 20+ 0ch solat fått färg och promenad och bekantat mig med grannarna och barnen har fått nya vänner sååå glad!
Dom pratar så mycket engelska Nikki med sååå duktig juuu!!!

Mycket att tänka på ju!

Kram Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar