25 april 2011

Sol och Påsk

Underbara väder igår, solat solat solat! Sen under helgen har det bakas och i går var det Påsk middag Mmmm så gott då, gjorde ox kött stoppad första gången så gott det blev, sen lamm kött och en vin sås och 2 andra såser som E gjorde. Sen gjorde jag en potatisgratäng med champinjoner så gott!
Jag gjorde en rhubarb and custard gelato med vanilj glass, en påsk tårta och hot cross buns.

Mmm så mätt efter all mat nu! Så gott!!!

Blev ju totalt utslagen av solen och god mat så jag somnade tidigt igår på soffan, med Tristan på mig och Nikki med, vaknade vid 02:00 och förflyttade mig till sängen!


Lite annorlunda här i England, saknar dom svenska så mkt med.


Blev lixom överlycklig när jag hittade ostbågar här, men inte samma smak, men ok.


Funderar på att ta en promenad lite senare, el spela lite wii, mulet idag hoppas det kan regna lite, gräset behöver det i min trädgård... Mina fröer börjar ploppa upp nu i växthuset, har massor med blommor och solrosor örter, tomater, gurka, morötter, paprika, sallad. Det blir kul!


Vill komma till Sverige, ska se hur det går med jobbet här som jag söker.


Mmmm har mkt tankar och funderingar som vill komma sig ut... Förvirrad...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar