1 oktober 2014

Tjhooooo.....

Har fortfarande fullt upp, E har varit borta mycket nu på jobb och möten mm...

Letar fortfarande efter hus, så svårt men har en husvisning inbokad idag! Håller tummarna hårt!!!
Hoppas vi blir med hus snart ♡

Idag har jag varit på jobb shadoring i en dubel run, hoppas att jag får starta igång snart.
Längtar att få börja jobba...

Behöver lite tur & lycka just nu.

Annars är det lungt här, rutiner och dom små trivs så bra i skolan, men Tristan känner av nu att det är längre dagar.
Nikki har börjat girl football på måndagar efter skolan.
Mycket läxor har dom, Nikki lär sig gånger tabellerna, det är spellings och läs läxa.
Tristan har sounds och korta ord, skolan är nog lite hårdare här, Nikki är bara 7 år och lär sig 6ans tabell och har spanska på schemat, Tristan är 4 och får läs läxa och ord. Tristan får gratis skol lunch men Nikki och Tyrese betalar vi 10 pund var i veckan så det blir 80 pund på en månad, så bra i Sverige som jag sagt tidigare det är så annorlunda här men man lär sig allt blir en vana, saknar Sverige ibland...

Nu hoppas jag att vi blir med hus, vill börja packa och fixa. Har 2 månader kvar av kontraktet här att bo så det är lite stressigt att leta och hitta och gå på visningar och sen går dom till andra, sån konkurrens och inte samma system som i Sverige gosh ojoj inte lätt...
Men när vi flyttar till ett nytt hus, det ser jag fram imot, ny start och det känns spännande, pirrigt...

Nu ska jag fylla på med kaffe, softa lite och sen i väg på husvisning! Wopp wopp!!!
Åh vill ha!!!!! Håll tummarna!!!!!

Over and out!

Later xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar