1 oktober 2014

Spännande!

I morgon får vi veta om vi får huset, åh så spännande!
Jag hoppas, jag ber att vi får hyra den, snacka om en ny start, en ny förändring till det bästaste, håller tummarna hårt nu ♡

I morgon går jag till Miss J, blir kaffe och gossiping, har inga planer, inväntar fredag då jag går på min shadoring, helgen blir det nog att fira att jag börjar jobba! Wohoooo...

Så konstigt väder, har varit 20 plus grader och sol i några dagar och nu plötsligt i kväll är det kyligt? Eh? Och det börjar mörkna snabbt, redan vid 20.00 är det mörkt. Urs vad tröttare man blir, men mys att tända ljus mm...

Åh vad glad jag är, och skönt att ha hubby hemma igen så mycket han har varit borta, men svårt att låta han jobba i fred =/ hehe...

Åh vad underbart att få lön i slutet av månaden, jag ska börja vara duktig på att spara, sen har kidsen börjat önska sig vad dom vill ha i julklappar ojoj, listan är lång.

Bara hoppas nu att allt flyter på, skulle bli bästa julklappen att få flytta in i huset.

Nikki har pratat om att hon vill ha frozen teama i hennes rum, jag har hittat så fina dekorationer att beställa på ebay...
Tristan har nu slutat leka med Disney cars och slutat titta på disney channel han säger att det är för bäbisar, och han är 4 år hehehehe. Han äkskar minecraft och spriderman, batman, mario.
Tyrese fyller snart 14 han är totalt tonåring med humör upp och ner men mest på det bästa och otroligt lat har han blivit, spel, minecraft är det som gäller och fotboll.

Sova snart då, trött är jag...
Men happy face ♡

God natt!
Over and out xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar