24 oktober 2014

Inkommande jobb helg...

Inkommande jobb helg och kidsen har nu half term en vecka lov men jag kommer jobba tisdag onsdag torsdag och fredag och hubby åker till Harrogate på måndag.
Får se vad vi hittar på, nästa helg åker vi till city och ska gå på museum, Hancock museum då dom har mumie tema och massa annat spännande för kidsen.
Om det är bra väder blir det nog park häng, måste börja packa och greja. Har jobbat mycket så jag har inte hunnit med, har en jobbig förkylning och dom små med har förkylning och hosta =(

Älskling och jag har varit ute på en promenad tillsammans, passerat vårat nya hus, har hämtat ut mina värktabletter, behövs verkligen nu när det blir kyligare har sån värk så med lite tramadol lidar det, och varma bad/dush och hot water bottel. 

Tristan har tagit sin flu vaccination, jag får gratis genom jobbet men måste få ett papper på det och lämna in till kemist. Så nästa vecka blir det flu vaccination för mig, Tristan fick spray genom näsan men jag får nål urs me don't like =/

Konstigt det där är med nålar, ta blod är ok och tatueringar, men när man sprutar in något med spruta tycker jag det är stor skillnad urs...

Idag hade Nikki och Tristan harvest festival på skolan, dom har insamling av tin food mm, och dom sjöng sånger, Både Nikki & Tristan hade en text att läsa upp så duktiga dom var!

Tog kort men förbjudet att publicera offentlig här, men det var en fin föreställning. 

Så nu är det lov och fredags mys ♡ 

Lite trist att jobba helg tidig morgon hehehe men det är ok... Trafiken är bättre på helgen. Men vakna ttidigt och kliva upp när alla sover så gott, och mörkt är det tidig morgon...

Mitt mål är att äta frukost, blir så hungrig vid tio tiden på morgonen när jag jobbar. Är ingen frukostare men behöver det nu men så seg på morgonen...

Nu ska jag fortsätta mysa med familjen, blir lite drinkar med hubby ♡ och film...

Åh vad jag längtar 2 veckor till min första lön! Ska bli så spännande och se hur mycket det blir, jobbar extra pass varje vecka så gött med extra klirr... wohoooo!

Over and out! Ha en trevlig helg!

Skol foton och jag i min jobb uniform, vi syns, totalt gul vi är the sunshine girls hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar