26 oktober 2014

Phuuuu......

Jobb helgen är över....
Har gått bra men komplikationer händer och blir försenade och kommer hem sent nästan vid tio tiden på kvällen, kan vara lite frustrerande speciellt last call =/
Men är ledig i morgon måndag phuuu...
Hubby åker till jobbet i Harrogate över dagen och jag ska ha sovmorgon sen blir det att gå och shoppa outfits till kidsen inför deras inbjudan till Halloween party!
Jag jobbar så E får vara med dom...

Idag var Nikki på kalas och Tyrese hade fotbolls match och vänner till oss fick vara barnvakt till Tristan hemma hos dom, Tristan hade kul hos Isak det gick så bra och E var på fotbolls match med Tyrese och Jacob och jag jobbade. Men allt gick bra!

Har ätit min sena middag, så gott med steaks!
Nu gottar jag mig med ett glas rödvin yumyum...
Fullt ös har det varit idag, så trött Zzzzz
Kommer jobba tisdag till fredag ojojoj, hoppas allt flyter på bra? Långa dagar från att bli hämtad 06.45 kommer hem ca 13.30 på min lunch och sen ut igen kl 15.10 till ca 21.30 isc =/ lång långa jobb pass, helt ok när man kör 2 dagar irad ledig 1 och 2 jobb dagar till, har inte gjort 4 dagar långa pass irad med det nya jobbet så hoppas det går bra...
På tisdag måste jag ta bussen tidigt eller cyckla till våran first call hoppas det går bra då min andra kollega inte kan hämta upp mig, har tur att min regular kollega kan hämta upp mig från hemma.
Men vid lunch call den sista inför min lunch hem gång har jag klivit av där och tagit en promenad hem så min kollega kan komma hem tidigare annars blir det en omväg, funkat bra, nyttigt att få in lite promenader =)

Vad annars? Jag är trött hehe...
Men underbart med en inkommande sovmorgon och en ledig dag ♡ Ska ju bara fixa köpa halloween grejer...

Ska uppgradera min telefon, mobilen, har svårt att bestämma mig mellan samsung eller iPhone 6 / plus ska fundera vidare...

Kidsen sover och jag ska nog titta på film el serie innan sovdax, hummmm....

Inkommande monday funday då många av mina serier är på, wohooooo men förs en efterlängtad sovmorgon, hoppas kidsen med går med på det =)

Ok chill time, over and out!

Bless!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar