22 oktober 2014

14 år ♡

Igår Tisdag firade vi våran fjortonde bröllopsdag ♡
Måste tacka för alla gratulationer från Facebook tack!
Jag jobbade men va mys att komma hem till att alla kidsen fortfarande var vakna ♡
Blev go mat och vin och sen natt...
Älskar dig Mr E ♡♡♡

På jobbet går det bra långa dagar men kul att vara tillbaka. Trivs så bra...

Snart ska vi skriva kontrakt på det nya huset, och jag planerar för fullt med kidsens rum med inredning.
Nikki ska få sitt rum inrett med Frozen tema, så hennes inköps lista är frozen wall art stickers och led lamps som är is tappar, sen säng kläder och gardiner i frozen tema, en rosa hjärt sittpuff en rug lampa i fönster, en liten spegel bord som är rosa, kommer bli så fint för just nu i Nikkis rum har hon inget speciellt tema.

Har hittat massor med fint med Frozen på Ebay och på

http://www.childrens-rooms.co.uk/disney-frozen.html

Tyrese och Tristan kommer dela rum, Tristan vill inte ha eget rum så Tristans halva i rummet blir spiderman teama eller om jag hittar blir det mincraft. Har hittat olika sitt puffar, kanske blir det olika färger i kuber såg en haj puff Tristan älskar hajar, kommer från spelet hungry shark. Tyrese kommer få ha alla sina troféer i sitt rum just nu står dom här nere i vardagsrummet, dom kommer få ha big flat screen tv med wii U och dvd kanske dator inne på rummet. Ska köpa in en basket mål grej och till det mjuka bollar kommer bli en bra man cave som Tyrese kallar sitt rum för. Ska sätta upp Tristans Disney cars samling på en vägg hylla.

Kommer ta bilder och visa när allt blir färdigt!

Vi kommer få flytta in den första december, så mycket bättre, först var det den 18 december, så känns bättre med den 1 december för Tyrese fyller år den 15/12.

Bästa med det nya huset är att det finns en breakfast bar i köket och en stor diskmaskin äntligen!!!
Och massa förvarings utrymmen.
Åh det är så spännande!

Allt flyter på så bra!
Nytt jobb, snart lön och nytt hus och det är så underbart att planera alla rum med inredning.
Så bilder kommer komma upp när vi flyttar in, åh vad jag längtar!!! Självklart kommer jag sakna detta hus men en ny start i ett nytt hus blir perfekt!

Idag är jag ledig, dagen har börjat med sovmorgon och nu kaffe och myser i soffan, ska titta på mina favorit serier och sen hoppa in i duschen och senare ta en promenad med hubby och hämta hem dom små från skolan.
Igår var Tristan hemma från skolan, vi har blivit förkylda, hosta och täpta näsor.
Jag har lite små huvudvärk men det kan vara för vinet igår??? Hehehe så mys ♡

Allt flyter på så bra, borde börja packa och greja, sortera och kasta grejer.

Jag är så glad att fått börja jobba igen och har bra klienter, har kommit in så bra i jobb rutinerna, så kul att vara dubbel upp med bil, Newcastle by night är så vackert, så fin stad. Man ser så mycket mera nu när man åker bil all over the place. Jag stor trivs!

Idag blir det soppa till middag, sitter bra när det är lite kallt och grå väder idag.
Igår hade vi storm/windy, inte lika mycket idag.
Haft tur med vädret, förra veckan hade vi 20+ grader i några dagar men nu har det kommit in kyligare luft.
Jag är så förkyld =/
Jag och Tristan ska ta flu vaccinet måste med mitt jobb, och alla under 5 år får den gratis, men måste vänta till förkylningen släpper...

Måste köpa in nya skor, vill ha ugg, och behöver nya leggins och strumpbyxor, lite höst klänningar med.
Smink behöver jag fylla på med och lägga in en blond toning.

Den 13 December har jag jul middag med mitt jobb, åh va kul det ska bli att få träffa alla kollegor.
Och jul bord är annorlunda mot den svenska, men nu är jag van med allt här.

Kidsen har half term nästa vecka och E måste åka till Harrogate på Tisdag nästa vecka.

Nah nu ska jag fylla på min kaffe och mysa med mina serier, det blir att titta på the orginals, the walking dead, Heartland...

Önskar alla en bra dag!

Åh vad jag är glad ♡

Over and out! 


11 + grader över Newcastle idag och grå väder xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar