10 oktober 2014

Fredag...

Japp då har jag varit ledig i 3 dagar, har inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt, det behövs.
Det är inkommande jobbar helg, och idag har jag gjort färdig min online training, lite svårare att koncentrera sig när kidsen kom hem från skolan, fick ett fel på en av dom och den sista 4 fel gosh! Men svåra ord med att förstå, gjorde det bästa och min chef sa att hon kan gå igenom det med mig på kontoret, så det är bra.

Så lungt hemma nu, Tyrese har fotbolls träning i sitt nya lag så hubby följde med, Nikki är hos sin vän grannen och leker så ensam hemma med Tristan ♡
Blir strips och chicken dippers till middag.
Något jag undrar, varje gång vi har ätit middag så blir kidsen hel galna och springer runt och väsnas och härjar, why? Energi kick eller? Nån mer som känner igen sig? Våra grannar är känsliga mot oljud hehehe så försöker lugna ner dom men inte det lättaste ibland.
Hummmmm...

Vi har fått ja på huset, så väntar på papper och ska skriva kontrakt, men väntar att fira till allt är ordnat. Vill inte ta ut något i förskott allt kan hända =/

Sen fick jag ett samtal som jag har väntat på månader typ, så har möte på måndag, blir lite upp och ner i tankarna...

Jobbar hela helgen så upp tidigt vid 06.00 börjar 07.00 slutar efter 21.00 hemma på lunch då men lång jobb dag. Men allt flyter på och jag trivs! Kidsen kommer ju va uppe när jag kommer hem så får ha lite mys då...

Ska börja med middagen strax och fixa mitt hår, platta, göra mig redo för i morgon.
Ska ropa hem Nikki strax, gosh va mörkt det blir snabbt!
I kväll blir det fredags mys ♡

Over and out...

Trevlig helg!

En bild på Tristans reception class som var med i tidningen chronicle...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar