6 oktober 2014

Måndag

Då har jag börjat min första dag på jobbet, hemma på lunch nu, strax tillbaka ut igen och jobba till 21.00
Var redan 6.45 hämtad hemma i morse, sen hem på lunch 13.30 till 15.20 så lång dag...
Ute är det värsta höst rusk, det regnar och blåser, underbart då att åka bil =) Det är det bästa med mitt nya jobb att jobba dubbelt upp...
Trött såååå trött, dricker kaffe...
Kommer inte se kidsen så mycket idag och imorgon då jag jobbar.

Helgen har varit lungt, tittat på film och badat och vilat upp mig.
Ledig på onsdag, torsdag och fredag så blir det jobb helg, men jag trivs!

Nikki har girl football idag så hon slutar senare, väntar på att Tyrese ska komma hem från skolan, hubby får hämta hem Tristan, och senare Nikki.
Så tyst här hemma.

Så glad att jobba igen! Känns som jag kommer in i alla rutiner snabbt. Underbara klienter och kollega, Kommer flyta på bättre när jag jobbat i några dagar/veckor.

Ska göra mig iordning, dax att dra ut och jobba, det är lite uppehåll med regnet just nu, huvva så burrigt väder...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar