22 april 2014

Jobb jobb jobb jobb...

Hade en bra påsk, söndags påsk middag var så god! Rost lamm, potatis, potatisgratäng, sallad och hubby hade gjort hemgjord vanilj / jordgubbs chese cake så gott!
Kidsen fick sina choklad ägg, hann inte ta kort hehehe...
Har varit dålig på att ta kort nu...
Under helgen har jag läst 3 böcker, så skönt att koppla av, och bra böcker var det med.

Vädret har varit bra under påsk helgen men idag är det grå väder och regn urs och jag jobbar =/
Min back to back at work har blivit sjukskriven, så jag passar på att jobba extra...
Hubby åker till Harrogate så det blir bara lite jobb den dagen, hoppas att det inte blir övernattning där för honom för jag tänkte ta torsdag och fredag extra och sen jobbar jag helgen hehehe...
Se om sharon är tillbaka på måndag, får se om jag kan ta det extra med om det behövs...
Så jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb.

Nikki och Tristan hade skola idag efter 2 veckors påsk lov, så tror kvällen kommer vara extra gnällig och trötta barn ♡
Tyrese börjar skolan imorgon onsdag...

Påsk lovet gick så snabbt, och nu är vardags rutinerna tillbaka igen...

Det har varit fullt upp med jobb, jobbat 2 dagar då jag fått dubbelt, good friday & easter monday.
Har inte hunnit få så mycket gjort här hemma, funderar på att ta Tristan efter school nursery, åka in till stan, måste till kontoret hämta upp hanskar och lämna in min regular wish rota och hoppas att min rota blir stabil...
Vill köpa målarfärg och behöver ny roller och penslar, letar fortfarande efter en ny byrå.

Ojojoj strax ut igen, blir nog en walki då min cykel är f-up, fortfarande trasig, det går att cykla men hjulet tar imot det är omöjligt för mig att fixa ååååh!!!
Frustrerade!!!

Nä ingen powernap blev det, började 07.00 i morse och gjort extra call på morgonen så morgon rush till 110%
Trött trött trött Zzzzzzzz
Var hemma ca 13.30 2 timmars lunch snart ut och kommer hem ca 20.30 hoppas jag... Gosh...

Igår klippte hubby Tristan, el rakade, blev perfekt längd, ska ta bilder när jag har tid.......

Over and out klockan går för snabbt =/

Hoppas ni hade en trevlig påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar