12 april 2014

Gosh...

Jobbar helg och cyckel åt skogen igen =(,,,
Så walki gosh vilket morgon race det blev då jag fick in ett extra call...
Strax ut igen, varit hemma på lunch. Så det blir att gå =/

Igår var vi i Haymarket, vi gick till optikern och både jag och Nikki fick glasögon, trist...
Sen gick vi runt och shoppade lite och åt på Mc Donalds, Tyrese som sov fram till 12.00 ville stanna hemma, så det var oki.

Underbara dag var det med sol som inleddes med kaffe och solande i trädgården ♡ mys ♡

Nikki har varit så duktig att använda sina glasögon, hon och Tristan är hos grannen, hennes bästa vän har med glasögon så det funkar så bra!

Tyrese är i nån tonårs mood trans, trött, pratar inte många ord som en trans dom där tonåringar går in i, äta sova spela, vill hitta på något med honom men tydligen är allt tråkigt eh??? Inte lätt att vara i tonåren hehehe...
Sen vill dom ha hela världen typ sorry inte miljonär...
Hehehe hoppas denna period går över ♡

Nikki har varit ganska mammig med massor med kramar har jag fått och Tristan med men han är alltid min lilla kläng apa som trotsar då och då, känner på lite var gränserna går hehehe...

Har njutit av mitt svenska godis, dill chips och ostbågar, rullar fram typ...

Har inte hunnit med att ta så mycket bilder så en glasögon selfe bjuder jag på nu, dax att dra till jobbet!
Gosh kallt och mulet och windy idag...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar