26 april 2014

Day @ work walki ♡

Ont ont ont värk i kroppen och fullt upp, ute ös regnar det, just an other day in paradis hehehe... Not fun...

Dag nummer 5 gjort irad av 8 att jobba, gosh jag är trött, värk i kroppen och glömde regnkläder så jag har varit blöt och kall!

Idag har jag spelat på lotto, jag ska vinna mina miljoner och köpa min egen ö i paradiset har jag bestämt!
Visst får man önska? Tänker på the secret, bok, dokumentär så bra! Har ni sett, läst om det om positivt tänkande? Fas jag skriver negativt hehehe, bara lättar hjärtat ♡

Jobb tidigt och jobbet är ännu i en huvudvärk gosh! Kontoret då ra då klienter är dom bästa ♡♡♡

Mera uppdatering snart va mer kan vara så spännande i mitt liv med värk och jobb och hjärte problem typ....

Varit i Haymarket idag till kontoret, passade på att köpa lite smink och hårfärg, ny blekning ute här utan ammoniak, ska försöka färga mitt hår tillbaka till blond hehehe... När vem vet????

Det blev 2st svarta tights och 1 par mjuk byxor och ett linne med push up, behövs hihihi 20 pund för allt,  i primark, Så billigt! Lov lov lov...

Jäklar vad det värker, har fått ögoninflammation som det inte räckte med problem! Så klart har jag inte haft tid att förnya mina painkillers och ögondroppar och lotion till mina exem. .. gosh. ..

Min cykel är totalt trasig så promenad walki är min nya jobbiga stil nu då!

F-it va jobbigt det kan vara!
Men är så nyfiken på om jag vunnit på lotto, det får vänta tills imorgon...

Nu sova då Zzzzzzzz

God natt världen, skulle behöva en kram och någon säger att det kommer bli bra typ i wish....

Nighty night world ♡

Älskar att dom släppt ut kossorna in da moor för några veckor sen... Bästa walki sällskap ♡ Stannar alltid till och ups vad försenad man kan bli hehehe xxx




Så söt en ko sefie ♡ xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar