2 april 2014

Jobb och fortsatt grå väder....

Urs ute är det kallt och grå väder och dimma, solen tittade fram igår och jag passade på att ta en promenad ner till lill Asda och pet shop inhandlat mat till fåglar och kanin, Max fick en tugg rulle.
Pratade om mina lovebirds och det verkar som att dom är inne i breading season, spännande och hoppas på ägg ♡

Jobbar 3 dagars pass 7.30 -13.00 lunch sen 16.00-ca 21.00
Jobbigt på cyckeln idag, värk i händerna =(

Hubby har gått iväg med Tristan till skolan då dom har nån easter party, playgrop och nursery hade ingen skola denna morgonen utan kommer in senare under dagen då det blir påsk pyssel mm...

Jag sitter och myser i min fotölj i värmen under en filt, dricker en kopp kaffe, funderar på en powernap.
Trött som vanligt...

Nu är jag nästan färdig målat i master bedroom, ett lager till och lister så blir det att byta rum med Tyrese så det blir en överraskning med inredning när han kommer tillbaka från Frankrike ♡ Tyrese rum blir en suprice ♡
Så i helgen fortsätter jag med vårat sovrum, och jag har art dekor att sätta upp och vill göra något mönster, vårat tema blir nog svart vitt och rött, Nikkis rum kommer gå snabbt det blir ljus lila med hjärtan och stjärnor. Längtar då allt blir färdigt!
Vill fixa matsalen att det blir mer utrymme där, hummm...

Naaa om man ska vila lite då, ensam hemma =/ det händer inte så ofta hehehe.

2 skoldagar kvar sen är det 2v easter hollyday, så mys, kommer sakna Tyrese när han åker Till Frankrike, 5 dagar kvar till min födelsedag och jag jobbar...

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar