30 april 2014

Ny familjemedlem ♡

Vi har skaffat en underlat buggie ♡
6 veckor och är så tam, sitter på fingret och flyger runt, mina Lovebirds är inte så tama så kidsen älskar denna lilla vän ♡

Jag hade 1 ledig dag igår efter att ha jobbat 8 irad, så fint väder igår men jag stannade på sängen och har vilat upp mig... Kör 3 jobbar dagar blir ledig i helgen ♡

Känner mig seg, trött och det är dax att gå ut igen och jobba... Zzzzzz

Längtar till helgen, ska fixa här hemma, och shoppa...
Håller på att fixa håret, removing den mörka färgen, behöver mer av det så låter håret vila till helgen.
Nytt medel ute, utan ammoniak så det sliter inte så hemskt. Det funkar men behöver mera, håret ser hemskt ut men snart hoppas jag att det blir ljusare...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar