9 april 2014

Resa, födelsedag, målat, jobb...

I helgen har jag fortsatt måla, snart färdigt...
Sen åkte Tyrese till Frankrike, Paris, i söndags, resan hade gått bra ♡
I måndags var dom i Disney world, igår Tisdag hade dom rugby match mot det franska laget och Tyrese är kapten, men dom förlorade, det franska teamet dom är så stora!
I dag kör dom en ny match och jag hoppas dom vinner nu, saknar Ty så mycket ♡
Han har tagit massor av bilder och köpt presenter.

I måndags var det min födelsedag, jobbade morgon & lunch och 2st tea calls.
Jag hade en super bra dag! Hubby gjorde potatis gratäng och roast beef och sallad och vin.
Sen fick jag en hemgjord tårta så god lov it! Sen blev det smirnoff drinks jum jum...
Tack älskling och alla för gratulationerna.

Sen har jag beställt svenskt godis väntar ivrigt på posten, hoppas det kommer idag ♡

Jobbar och idag har jag en ledig dag, hubby har åkt till Harrogate över dagen och jag har hunnit med ett telefon möte med jobbet, det gick bra!

Min cykel är trasigt igen, bakhjulet är löst och det går inte dra muttrarna, måste plocka av hjulet.
Så igår fick jag göra en jobb walki, vilken skillnad, föredrar min cyckel, men hade tur med vädret igår, bara windy och 1 regn skur.

I dag blir det en softar dag, ska städa och fixa lite senare, så konstigt att bara vara med Nikki och Tristan, så lugnt, Nikki är på ipad och Tristan tittar på.
Jag dricker kaffe och tittar på jeremy kyle show.

Måste köpa en ny målar roller och mera penslar, snart ska det bli färdigt, sen behöver jag en ny byrå.
Vill fixa färdigt Tyrese rum innan han kommer hem, och han kommer i morgon ♡ jag jobbar halv dag i morgon, hoppas det var morgon pass...

Na nu fylla på kaffe muggen!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar