14 januari 2014

Äntligen!

Inkommande 3 dagars ledighet! Wohoooo Sharon är tillbaka igen efter en kort sjukskrivning då det varit kaos på jobbet och jag har hoppat in extra, så fick ett efterlängtat sms och blev meddelad att jag behöver inte jobba extra, så i morgon inleds min 3 dagars ledighet, åh vad jag längtar och det behövs!
Har jobbat 7 dagar irad, var ledig sist 1 dag och innan det massa extra.

Ska ta sovmorgon och spela wii U själv hehehe...
Igår började jag titta på olika paket resor, Spanien eller Portugal lutar det mot och jag måste anstränga mig med sparandet... Så mys och drömma sig iväg, förra året semestern till Spanien var så mys! Så jobba extra jaaaa....

Hann med en liten powernap och spelat med Tristan, han är så bra!
Nikki är kopia på Tyrese dom är grymma på Mario.

Har lite tankar att skriva men det hinns inte med, måste dra iväg till jobbet!
Har fixat bromsarna igen på cyckeln omg säger jag bara!

Uppdaterar i kväll eller imorgon...

Over and out ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar