23 januari 2014

Coffee time!

Så mys, sitter hos J och dricker kaffe, har hjälpt henne lite, så mys att bara sitta här och gossip ♡

I morse var det min tur att lämna kidsen på skolan, allt flöt på tills vi går ut då det regnar lite, Tristan var så arg för han fick regn i ansiktet?
Jag sa om vi skyndar oss så kommer vi fram in i värmen, men nah vilken snigel fart!
Till och med Triss lärare frågade whats wrong?
Omg huvva, rengnet i ansiktet =/ ok ?
I min sitvation känns det bara jobbigt när man känner sig iaktagen av allt och alla?
Bara jag som överreagerar, i know i know, det är ju bra att nån reagerar på ett argt humör hehehe....

J är på telefonen så jag passar på att skriver här, ska snart hämta hem Tristan från skolan och hoppas han är på bättre humör, skönt att vara ledig idag och va och fika...

Så mys på morgonen då Nikki och Tristan kom in hos mig på morgonen, vi låg och myste på sängen en kort stund...

Hubby var redan iväg när vi vaknade...

Ännu en dag med grå väder, måste boka biljetter till Sverige, massor med ändrade planer ju *suck* men vissa saker får vänta, jag ville ju göra en cover up men det får vänta sen lite pressad nu när alla mina spar pengar till semestern går nu till Sverige men saknar familjen där... Men får spara extra nu och jobba mera extra...

Nu fortsätta gossiping, i will be back later!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar