17 januari 2014

Onesie...

Sista lediga dagen, jobbar helg =/

Sitter i min onesie och dricker kaffe...
Jag vaknade upp denna dag med att det var så tyst, gick ner och ingen hemma, efter 12 kom hubby och Tristan, så konstigt att vara själv hemma, så tyst lixom...

Hubby var hade kör lektion, vill verkligen ha bil nu, skulle vara så grymt och bila till Sverige i sommar?

Tristan var leader of the day i skolan ♡
Han älskar school nursery... Han går 9-12...
Vi passar på att spela lite wii u hihihi...

Nikki har börjat på gymnastick och fotboll, hon är super duktig! Längtar till våren så hubby kan lära henne mer trix, just nu är gräset blött, när vi är i shopping center hon hjular och show off och riktigt duktig på att dansa.
Så länge hon vill så är det ok, det blir ju after school, långa dagar blir det då, vanlig dag är 9-15.30 after school 9-16.30

Vi har tagit ur Tyrese från ett av fotbolls laget, ponterland, han valde att stanna i West Denton, 2 klubbar blev för mycket då han spelar för en rugby klubb och skolans rugby och fotboll, basket, badminton, tennis omg han är sport galen...
Igår tog jag och Tyrese en lång promenad, så mys att prata om allt, han får mig att bli så stolt, och jag litar på honom och han får alltid ett leende på mina läppar ♡
Tack Tyrese!

Fredag idag, oj vad denna veckan gick snabbt, inga planer för idag, bara vila upp mig, fortfarande värk from hell...
Kör med värme men hjälper inte, dax att ringa dr för lite painkillers påfyllning...
Städa greja lite.

Har varit så skönt att varit ledig 3 dagar utan ett enda samtal från jobbet!

Nu är det dax att hoppa in i duschen och fixa mig och kanske blir det jag som hämtar min drama Queen ♡
Nikki blev super glad igår när jag och Tyrese kom och hämtade henne efter hennes fotboll ♡
Vi gick till en kiosk och köpte lite gott hihihi...

Ojoj började tänka på hösten då Tristan börjar reception class då är han 4, då går dom 9-15.30 och Nikki som då är 7 år börjar i year 3 och Tyrese börjar year 9 ojoj vad hände med tiden????

Nä nu ta hand om tiden ♡

Önskar alla en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar