29 januari 2014

Älskade sovmorgon och ledighet...

Inledde denna onsdag med sovmorgon, nu 3 dagar off work, så skönt!
Nu dricks det kaffe i ett varmt bubbel bad...
Värk i kroppen, och händer svullna =/

Idag ska jag boka tid hos svenska ambassaden i London så jag kan göra mitt pass, blev lite ändrade planer så tar sverige resan senare i år?
Ska ta med mig Tyrese så han får en dag i London med mig, ska bli kul ♡

Ute är det grå väder och regn on & off, skönt att stanna hemma.
Ska åka in till Haymarket i morgon el fredag, måste in på kontoret, hämta hem mera handskar, se om dom har en annan typ för dom jag har reagerar jag på, utslag på händerna och det gör ont.

Händer inte så mycket här, grå väder, jobb och ta hand om hus sysslor, kidsen och utfodra alla djur...
Ska städa idag och greja vill komma ikapp mig med alla serier med, så många bra serier ute nu!
Många serier är tillbaka efter ett längre uppehåll.

I helgen var det 2 kalas som krockade så E tog Nikki till ett kalas och jag & Tyrese gick med Tristan, det var kul och se alla leka springa runt och hoppa...
Men Tristan är inte så förtjust i den engelska maten som serveras hehehe... Trevligt var det iaf tack!

Nu är Tristan hemma så have to go!
Kliva upp ur det varma badet och dra i gång med to do list!

Over and out!
Ha en bra dag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar