12 januari 2014

Uppdatering...

Allt har gått tillbaka till rutiner, det jobbigaste var nog att ställa tillbaka dygnet för kidsen...
Skola, läxor, jobb oj oj oj kaos på jobbet, alla carers är sjuka och jag har jobbat massa extra, vädret är kallt och kroppen gör ont längtar så till våren med värme...

Händer inte så mycket här, vi har varit i Haymarket förra helgen och vi tog en promenad ner till Asda idag, så kyligt, konstig att se cherry blossom träd blomma och rosor, vitvitsippor =/
Än så länge ingen snö! Phuuuu...

Igår fick jag jobba extra i dag med, efter extra jobb igår så gick vi till Dukes för middag sååå gott! Nomnom så mysigt i helgen men frustrerad att man aldrig får ledigt, jobbet ringer så mycket och det är inte lätt att säga nej, ska sluta svara i telefonen när jag är ledig.

Har inte hunnit fixa så mycket här hemma, värker i kroppen... Sen detta med extra jobb ställer till det med =/

Ledig på onsdag torsdag och fredag hoppas jag får vara ledig dessa dagar.

Håller på att planera semestern, måste spara, åh vad jag längtar! Har 16 semester dagar nu som jag tror jag måste ta ut innan mars? Måste kolla upp...

Har fått ett svullet öga, åh va dom rinner, hoppas att det inte är nån ögoninfektion...

Haft fullt upp, sorry, håller på att planera in en ny tatto, håller på med en slev på min arm.
Längtar så till nästa tid. Håret får vänta, bokar nog tid hos hårfrisören för en klippning.

Strax iväg på extra jobb, blir hamburgare och strips till middag för kidsen, jag och hubby ska äta grillad kyckling med sallad. Gott!

Jobb och skola i morgon... Fullt ös medvetslös...

Har inte tagit några kort wtf??? Konstigt juuu...
Hoppas ni har haft en bra start på det nya året!

Later Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar