16 januari 2014

Just chilling...

Så skönt att få vara off work!
Softar soffan med spel och mys, nu äntligen börjar endel av mina favorit serier komma igång igen ♡

Jag och hubby, jaaaa jag har lyckats få han att titta på big brother celeb UK

Igår gick jag upp på morgonen var i morgon rock hela dagen, jeremy kyle show kaffe, spelade själv då alla var på skolan oj oj va tyst det var! Spelade med Triss och senare under kvällen spelade jag och Tyrese, ojoj dom är så bra, Jag och Tyrese kan inte spela med Nikki det går inte hon är en 110% drama Queen så hon funkar bäst med Tristan.

Idag blev det sovmorgon ♡
Har värk i kroppen, händer och ryggen och knän är värst...
Inga planer för idag, bara vila ut softa och mysa.

Tristan är så trotsig mest på kvällarna, så igår blev det en time out på trappan i 3 minuter.
Efter det blir det lugnare.

Solen skiner över Newcastel idag, igår var det regn...
Jag dricker kaffe, funderar lite...
Jag har hemlängtan, saknar familjen hemma i Sverige, sen i nästa sekund längtar jag mig bort till ett annat land, bort bort från här, systemet här, myndigheter suger, det har varit mycket om det på nyheterna om det, socialmyndigheterna är dom hemskaste här har aldrig sett något like thise!
Så vem bryr sig INGEN och det är skrämmande, så varför kan inte jag med bli som alla andra och dont give a fuck about it!!!!
Önskar och ber att alla tankar nån snälla en hypnos eller järn kirurg ta bort den delen av mitt liv!

Nä nu ska jag fylla på med kaffe och se vad jag kan hitta på...

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar