9 oktober 2012

Work Work Work...

OMG!
Totalt slut och avslutar denna Tisdag med ett extra nattpass, och kryddar på med lite morgonpass...

Min dag:

Har jobbat extra idag, fick kliva upp 06:00 och startade i gång 07:00 vidare till nästa och jag trodde jag var smart att hitta en genväg, men blev en senväg hehe, till mina underbara i Montagu, sen vidare igen till North Kenton för 2st där. Lite eller något utspritt på morgon rundan...

E tog Tristan till jobbet eftersom jag visste jag skulle bli sen. Tack att du alltid ställer upp.
Så svängde förbi Gregs, efter jobb, frukost att ta med hem, stannade en kortis hemma och åt frukosten, mumms, och en kaffe och Jeremy Kyle show ( tittade bara under tiden jag tryckte ner min frulle)
Iväg in till city Haymarket att hämta Tristan, när jag väl kommer dit har han somnat lunch, så jag drog till Primark, E mötte upp mig där och vi gick och lunchade på Go sushi, så häftigt, all mat gick på rullband, så man kunde sitta vid bordet och plocka allt möjligt och titta på när dom gjorde maten, man kunde beställa extra med, men häftigt var det och gott. Måste dit igen, klart ett favvo ställe! Tack E för lunchen.

Sen efter det tog jag och Tristan dubbel bussen hem, underbart väder vi har med massor av sol dessa dagar!
Så lite mys hann vi med och sen var det dax att hämta Nikki från skolan, Tea time jobb och sen kväll jobb 2st extra. Robin var duktig att fixa våfflor helt själv. När jag kom hem efter 19.00 så gick E för att hämta hem Tyrese, han hade haft något på skolan, match och sen nått mer var det på skolan som ger extra poäng, när dom kom hem var det dax för mig att gå hehehe... Jag hann med lite mys med Nikki och Tristan innan jag nattade dom, E fick ta över.

Så idag fick jag börja nattskiftet 1 timme tidigare. Känner mig ganska mör i kroppen av allt cycklande i uppförsbackar, nedför och hittan och dittan...

Tristan har playgrop i morgon på skolan, vet inte om jag hinner med att vila, hoppas på det. Får se vad jag och Tristan hittar på efteråt, vill hitta ett fint frodral till min underbara Galaxy note!

Men var duktig att säga nej idag, jag tackade snällt nej till ännu mera extra jobb idag. Måste vila upp mig, har en förkylning och sen en trasig tand som måste fixas. Inte bra juuu...

Hann iaf med att slänga i mig middag, inte sugen på våfflor så jag stekte kött och potatis med b-sås. Gott var det!

Så detta va min dag, jobb jobb jobb och familj. Ett pussel det blir att få allt att gå i hop, men det funkar.

Ännu ett stort grattis till Beryl som fyller 90 år idag, jag gav en bukett med blommor och en strawberry cupcake, rosa så söt, och ett kort.

Hur var eran dag?

Cheers Ginger xxx Zzzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar