23 oktober 2012

Changes...

Det blev sov morgon en lång en, så skönt! Har varit helt ok att få jobba tea time och ha morgonen ledig.

Hade möte på Kenton School med min älsta, helt otroligt hur hon läste av oss och äntligen ser någon mig med, gick så bra och känner mig lättnad på något sätt, kommer få massor med hjälp och det behövs... Så jag tror och hoppas på förändringar. Tajmar alltid in när det blir lov men efter det så börjar våran förändring,  hummm...

Efter det hämtade jag Nikki från skolan, omg va 5 års trotset kommer fram, hon blir sur, ledsen på sekunder oj oj oj...
Hon är pappas lilla sessa...
Va nästan försenad till jobbet hehe pg av min lilla drama sessa, hon godtar inte nej just nu, säger jag nej springer hon till pappa hummm...

(Skulle låtit E hämta henne hehehe)

Nu sitter jag på jobbet, jobbar 16-22, segt i detta gråa trista väder.

I morgon ska jag in till kontoret prata lite om arbetstider. Fredag har jag mitt mvq 2 test... Good luck lixom...
Glad iaf att Tristan kan få mer dagar på playgrop. Men har honom bara där om jag jobbar.

Har morgonpass i morgon börjar 07.00 huvva huvva så tidigt me i dont like...

Tror Tyrese är redo för skolan i morgon, han har haft feber och ont i huvudet, så mkt piggare idag, säger bara han och Tristan tillsammans omg hehehe...

Jag ska börja fota igen, tycker om naturen här, så ska finna tid, känner bara lite press och har mkt att tänka på och tider att passa.
Kidsen har lov nästa vecka funderar på att ta ut lite mer semesterdagar...
Komma in i nya rutiner.

Nä nu lite fika här på jobbet.

Later, cheers Ginger ☆☆☆


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar