26 oktober 2012

Äntligen fredags mys!

Jag har semester denna helg wohooo!!!
Välförtjänt,  jag har jobbat alla helger irad i månader nu phuuu...
Men fick veta idag att mina nattshift är canceld, kommer få andra jobb timmar...

Idag har det varit kallt! Burrrr...
Har varit på min mwq training oj oj oj endel att göra, har läxa och denna kurs kommer ta 1 år.
1 månad har jag på mig iaf att göra läxan men det är mycket måste fixa skrivbordet och datan dit för det är mycket att göra och min svaghet är att skriva rätt på engelska så plugga plugga plugga som gäller...

Just nu sitter jag i soffan under en varm filt, ska titta på mina favvo serier och x faktor UK i kväll.
E är inne i city med Nikki, han ska hämta ut sina nya glasögon.

Nu är jag ledig och jag ska relaxa!

Tack till ni som står mig nära och bara finns där ♥♥♥

I morgon ska jag gå på bybyshower min första, ska hinna med och stor handla.

Nu mysa, ska tända ljus senare och film time och popcorn, bara vara!!!

Later cheers Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar