25 oktober 2012

3 månader...

På 3 månader får jag inte färga håret, hur ska det gå???
Min vän ska fixa, men ska få microexstations, under tiden...
Så nästa vecka blir det nog av. Längtar så!

Jag har jobbat en extra natt, jobbet ringde igår 16.00 och frågade, dom hade ingen så dom vet jag bor nära och tackar alltid ja till 99%
Mötet på jobbet gick bra det med igår, jag kommer jobba på som vanligt.

Nästa vecka har kidsen half term 1v.
Och E börjar sitt nya jobb.

Oj oj va trött jag är, har haft en tuff jobb natt,  har lyckats somna en stund här hemma på soffan, känner mig inte på topp, haft lite feber från och till...

Ska bara mysa idag!!!

I morgon ska jag göra min mwq träning.
Endas morgonpass,  har helgen ledig Wohoooo! !!

Våran reparatör, han ska fixa badrummet och toan.

Later cheers Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar