22 oktober 2012

Helgen som gått...

Wow min helg har varit tip top, jobbat natt och dagpass, söndag var toppen!

Söndag var våran dag, vi har varit gifta i 12 år!
När jag kom till Beryl på morgonen på jobbet så fick jag ett så fint kort och tablerone en stor, blev så rörd, även Erick wow lixom ♥ Tusen tack!!! Lov u a lot!!!

Fick frukost på sängen och blommor av E så fint, jobbat natt å morgon pass trött somnade en stund...
Sen tog vi hela familjen till Dukes för middag,  så gott och vin till maten, Tristan somnade där, E gick hem med alla kidsen och våran vän var barnvakt så bara vi sen va där,  tiqila oj oj va gott,  hade en super trevlig kväll, blev lite berusad på ett bra sätt och känslan att bara vara jag wow lixom!
Jag fick en puss av en tjej som jag låna ut min tändare till, blev lite chockad,  massa trevliga människor där,  så bra servitris vi hade!
Va hemma igen efter midnatt,  bra musik och Dukes är framför vårat hus så bra ju! Och tesco snabb köp typ har det så toppen läge här! Lov it!!!

E har semester denna vecka, han börjar sitt nya jobb i Horowgate, York nästa vecka, ligger utanför Newcastle,  så han kommer från en början jobba borta under veckan, jag har tagit ut semester till helgen från nattshift, ska bli underbart! Har blivit bjuden till bybyshower, min granne ska ha barn om 3 veckor, hennes andra ♡ ska bli kul har aldrig gått på bybyshower eller hur det stavas?

Massor händer oj oj...
Men saker och ting går bra, idag va E på föräldramöte om Tristan, han är så duktig så dom vill ge honom flera dagar, nu har han 2 dagar i veckan på playgrop in school,  dom kan ge honom 5 så det kan underlätta mig så jag kan jobba, jag är iaf stolt mami! Tristan och alla kidsen älskar skolan. Wow lixom!
Nikki läser flytande engelska,  Tristan pratar så mkt engelska men dom förstår svenska phuuuu... Vi satsar på engelska men jag pratar svenska och engelska jag med tappar svenska... Hummm. ..

Vi ska få toan och badrummet fixat, och ny soffa så najs! Ska börja inreda och fixa här hemma.

Va mer händer? Hummn, jobb jobb jobb och familj...

Nä nu ska jag titta på 2 andra avsnittet på nya säsongen av the walking dead! Så bra! Vampier diary är så spännande!  Följer ni den nya säsongen? Sååå bra!!!  Lov it i lov it!!!

Relaxar med vin nu, har badat idag vädret idag är grått och regn, helgen var solig så fint väder, såg en regnbåge tidigt på morgonen,  första gången i mitt liv ju!

Nä nu är det bye bye! Se ya later!

Chers Ginger

Bjuder på bilder...

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar