15 oktober 2012

Happy Monday!

Wow! Äntligen en ny vecka, jobbat så mycket, nattpass hela helgen lång och så mycket extra...
Äntligen hemma efter avverkat morgonrundan efter nattjobb, så glad att sitta på soffan med en kopp kaffe och pusta ut. Inge mer jobb för idag och veckan ser bra ut men man vet aldrig med mitt jobb, dom ringer och jag tackar oftas ja... Jag är lojal. Älskar jobbet men behöver paus med...
Nu tittar jag på Jeremy Kyle show, Tristan sitter brevid med ipad och tittar på disney cars toons, så mysigt just 2 of us ♥
Ska städa senare idag, solen lyser men kallt ute, det blir Ginger la lasagne till middag.
Just nu ska jag bara koppla av, softa soffan. Planerar att åka in till Haymarket på onsdag då jag har en ledig dag, måste hitta ett case till min galaxy note, behövs, skärmen är stor. Lov it!
I fredags var det premiär för vampier diary säsongstart så bra! Idag är det walking dead som jag ska titta på!
I går tittade jag på X Factor UK så bra dom är, har fortfarande mina favoriter kvar...
Har ni X Factor UK i Sverige eller bara den svenska? Eller Usa?
Bra är dom, följer inte sveriges X Factor, har inte haft tid.
Glad att jag har dom svenska play kanalerna men mer och mer av programmen får man inte se från här, så synd, blev besviken på robinson, funkat förut men inte nu, så jag följer survivor usa så bra! Ny säsong ute nu..
Nä nu ska jag mysa under en filt ska ta en varm choklad toppad med grädde och till fylld maräng med frukt och grädde, så gott!
Later, cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar