30 oktober 2012

Hello...

Tisdag morgon, nu är jag ledig 2 dagar men tveksam till det, jobbet ringer alltid och jag tackar ALLTID ja...

Haft en bra start på dagen och hoppas det håller i.
Gårdagen var lite upp och ner, försöker anpassa till nya rutiner.

Tristan har vaknat med mig på morgonen 06.00 sen Nikki. Lov? Hehe ingen sovmorgon vill dom ha och Tristan har slutat sova middag så han har somnat tidigare på kvällen ca 19.30 så det är bra, eftersom det är lov så får Nikki stanna uppe lite längre och pojkarna med.

Idag hade jag min gamla cyckel till jobbet.
Tror den är så mycket bättre än den nya, funderar på att lämna tillbaka den och fixa min gamla!

Haft en underbar morgon på jobbet så glad, älskar jobbet, skulle inte palla sitta hemma utan jobb no way... Jobbet ger mig så mycket och jag ger dom bra energi jag med, dom vill att jag ska komma varje dag hihihi, men det gör jag ju nästan, jag har inte varit ledig 2 dagar irad på månader...

Känns tomt utan min älskling, vet lixom inte var jag står eller vad man säger, känner mig lite lost men det ska bli ok, början är alltid lite jobbigt med nya rutiner men det ska gå bra.
Jag har varit trött, så gått och lagt mig tidigt och gått upp efter 06.00 Känns bra att fått in morgon rutiner att kliva upp men hinner inte dricka mitt kaffe =/
E fixade alltid kaffe på morgonen ♥

Hehe, E tog ipad, Tristan letar och letar, så nu har han min iphone och tittar på Youtube på disney cars söt nöt han är!!!

Se vad vi hittar på idag, i morgon är det halloween,  kidsen vill klä ut sig och knacka dörr, nu sitter dom och gör halloween pyssel... Så jag kan ju ta kidsen till mina ladys tjihiiii...

Firar ni halloween?  Går ni ut med era barn och knackar dörr? Jag har bunkrat upp med godis, men förra året hade vi inga barn som knackade på, för vi hade inte tänt en pumpa ute som lyste.
Så idag ska jag köpa och fixa det...
Massor att fixa so later!

Nu blir det engelsk b-fast mumma det!!!

Cheers Ginger

Lovlig day at Newcastle med sol ♡♡♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar