4 oktober 2012

Sol

Vilken vacker morgon, soooool himlen är blå, men kallt...

Hade bara en dam i morse, va hemma innan 09:00, skönt.
Så jag har hunnit med damsuga, druckit kaffe, tittat på J.K Show.
Nu är det Thise morning, en lunch show med intervjuer, nyheter mm, så X Factor UK deltagarna är där, följer det på helgerna, dom är så bra!

Sen är det så sorgligt för mamman och pappan som har en 5 årig dotter som blivit bortrövad, jag skulle avlida om det hände mig, så hemskt!!! Men varför låta sin 5 åring vara ute efter 19:00 på kvällen? jag tycker inte att barn ska va ute själva, men en sådan grej borde inte hända! jag hoppas att denna man som dom har anhålt pratar, så sjukt att han säger inte ett ord, känner så starkt för mamman, det gör ont i mitt hjärta, jag är så noga med mina kids håller dom nära, men detta kan hända vem som helst, ber till Gud att dom hittar henne... Dag nr 3 hon är borta, så hemskt!!!
Hoppas att föräldrarna håller sig starka...

Hemskt hemskt hemskt...
Sjuk värld vi lever i.

Igår kväll sorterade jag ut mina kläder, det tog sin lilla tid hehehe..
Skönt sen att hoppa ner i en nybäddad säng och tittade på tv.
Dom små sov kl 20.00 och pojkarna 21.00 så lungt det var. Lägg dax brukar ju va lite racigt. Hehehe...

Så idag är det Tristans sista dag på Nursery, kommer ändå kännas lite tomt, eller hur man säger, han har ju varit där ett år, men jag vill bara ha honom där när jag jobbar, inte annars, älskar att vara hemma med Tristan, playgrop på School älskar han, och jag kommer jobba då den lilla tiden.

Mmm, lite trött, har min lilla egentid, sitter här på soffan och tittar på tv, så tyst, hör bara tvättmaskinen i köket, längtar att hämta hem Tristan.

Se ya later cheers Ginger...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar