31 januari 2012

So happy!

Jag har skrivit kontrakt på mitt jobb och äntligen fått min fasta runda och det blev Montagu, min egen runda schema belagt, men jag tar Gosforth som extra om nån är sjuk el det fattas så hoppar jag in där, vill ju va kvar där med, men så skönt att äntligen få min egna och att det är fast...
Hade bara fått bar omdöme, alla älskar mig och är så nöjda, fanns en liten negativ grej och det är en person som har svårt att höra vad jag säger, jag har sagt det att min svaghet kan vara språket, men dom tycker jag redan pratar bra men ibland kan man inte uttrycka sig, men jag övar och ska prata högre och tydligare <3

Jag är så glad!!! För just nu har jag inte jobbat så mycket så nu kommer jag iaf veta mina arbetstider framöver och hoppas på mycket extra i Gosforth!

I kväll går vi på en husvisning, hoppas hoppas hoppas att det blir något av det!!!
Jag har kollat upp ny soffa och inredning, skulle vara så kul ju...

Tandläkar tid till kidsen ikväll med, tror jag är hemma med Tristan, för jag tror inte han kommer öppna sin mun nu...

Så kul idag när vi gick hem från dagis, bara för Tristan, vi stog och väntade vid övergångstället och en brandbil står där, Tristan älskar dom ju, så vi stog kvar och tittade, när brandbilen kör iväg så vinkar alla från den och dom sätter på blå ljusena och tutar, Tristan blev överlycklig, jag med hehehe...
Människorna här i Newcastle är så underbara och trevliga varma...

Dax att hämta Nikki från skolan nu.
Måste ju fira mitt kontrakt i kväll ju!!!


I have signed a contract for my job and finally got my permanent round and became Montagu, my own round schedule coated, but I'll take Gosforth as extra if someone is sick I jump in there, wanted to stay there ,but so nice to finally get my own walki ...
Had only received good feedback, everyone loves me and is so happy, there was one little negative thing and is a person who has difficulty hearing what I say, I have said that my weakness may be the language, but they think I'm already talking good but sometimes you can not express but I practice and to talk louder and clearer <3

I am so happy! For right now, I have not worked so much so now I will anyway know my working hours in the future and hope for much extra in Gosforth!


In the evening we go to a house view hope hope hope it will be something of !
I've looked up a new sofa and furniture and design would be so much fun! ...


Dentists' time for the kids tonight think I'm home whit Tristan, because I do not think he will open his mouth now ...



Just for Tristan we Stood and Looked at the fire truck at the traffic light and When They drive past us They waving at us and turn on the blue lights and hooted Tristan was so happy and me to Then hehehe ...
The people here in Newcastle is so wonderful and nice warm ...

Time to get Nikki from school now.
Have to celebrate my contract tonight !

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar