17 januari 2012

Really down...

Har massor att tacklas med, bara så jobbigt... Men det finns lösningar eller hur???

Känner mig bara så nere, har ett återkommande problem som är tabu att ha och skriva om...
Känner mig bara så ensam...

Idag körde jag 5 minuters metoden på Tristan, funkade ganska bra, han måste få en bra sov rutin nu, för det kan vara lite crazy i tiderna så nu är det dax att sätta rutiner, Nikki var så duktig när det var sov dags <3

Undrar om och om igen om man får ge upp??? eller är det bara att säga det och kämpa vidare??? Jag vet inte, bara så utmattad... Ska göra saker och ting så mycket bättre iaf...

Strax sova då, har ni tabu ämnen som är bara för jobbigt att ta upp men ändå livet vad som händer å sker??? eller är jag ensam???

God natt!


Have lots to tackled with, just so difficult ... But there are solutions right???
Just feel so down, have a recurring problem that is taboo to have and to write about ...


Just feel so lonely ...


Today I drove a 5-minute method of Tristan, worked quite well, he must get a good sleeping routine now, because there may be a little crazy at times so now it's time to put routines, Nikki was so good when it was sleeping time <3


I wonder over and over again if i can give up??? or is it just to say it and fight on??? I do not know, just so exhausted ... Should make things so much better anyway ...


Gonna sleep soon, do you have taboo subjects that are just too hard to take up but still life what is going or am I alone???


Good night!


Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar