13 januari 2012

Happy weekend!

I dag kommer Erick hem från sin tjänsteresa i Holland, kidsen är varit bråkiga och gnälliga, Tristan lyckas ta min telefon flera gånger och hittar hur man ringer till pappa, vet inte hur han lyckas, har bild så han håller i mobilen och ropar pappa, Nikki saknar sin papi, hon är ju pappas lilla prinsessa <3

Inleder helgen med dubbel pass hela helgen lång...
Har inte gjort så mycket under min ledighet, städar, tvättar, bråkar och fixar, har inte hunnit med något annat. Vädret har varit galet, storm, regn, hagel, sol, regnbågar, idag är det super fint väder, solen lyser.

Igår när jag städade lyckades jag vara blöt om händerna och skulle flytta på bröd rosten och får en el chock, fy va det brändes i fingrarna och hjärtat hoppade till rejält, och lyckades slå ut strömmen i huset, hittade proppen och elen tillbaka, men va ont jag hade, hur lyckas jag?

Igår satt jag en stund och tittade på Kim and Kourtney take new york, jag tycker det är otroligt att följa med i serien i deras bråk, för alla jag pratar eller skriver med har det så perfekt, är det en lögn? men jag tycker det är intressant att följa deras liv, deras bråk, försoningar, det är sanningen ju, man bråkar man har det bra, upp och ner som en berg och dal bana!

 I dag ska jag titta på avsnitt 11 på Vampire Diaries säsong 3 Så bra ju!!!

Nu ska jag plocka upp efter min lilla Tornado, Tristan har dragit ut massor med grejer överallt...
Omöjligt att ha det fint hemma hehehe...

Önskar alla en trevlig helg! Cheers Ginger

Nikkis drawing


Nikkis calendar

Tristans calendar

Nikki's drawing

Max

Tristan

For dinner it will be Yorkshire Pudding and gravy and meat i lov it!


Today, Erick returned from his business trip in Netherlands, kids are been rowdy grumpy, Tristan manages to my phone several times and find how to call to Dad, do not know how he manages, the picture so he keeps the phone and calls Dad, Nikki misses her papi, she's daddy's little princess <3

Begins this weekend with double pass at work all weekend long ...
Have not done much during my time off, cleans, washes have not had time for anything else. The weather has been crazy, storms, rain, hail, sunshine, rainbows, today it's super nice weather, the sun shines.
 

Yesterday when I cleaned, I managed to be wet hands and would move the toaster and i get an electric shock, huh it was burned in my fingers and my heart jumped big time, and managed to knock out power in the house, found plug and the electricity is back, but what a pain I had..

Yesterday I sat for a moment and looked at Kim and Kourtney Take New York, I find it amazing that follow the series in their trouble, everyone I talk or write to have it so perfect, it is a lie? but I think it's interesting to follow their lives, their fights, reconciliations, it is the truth, of course, are arguing , up and down like a roller coaster!


Today I look at episode 11 of the Vampire Diaries Season 3 So good of course!


Now I will pick up after my little tornado, Tristan has dragged lots of stuff everywhere ...


Impossible to have it nicely at home hehehe ...


Wish everyone a great weekend! Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar