16 januari 2012

Monday funday ???

Jobbat hela helgen dubbel pass, Erick kom hem sent fredag natt, Nikki kunde inte hålla sig vaken, jag fick en jätte fin chokladask, och Tristan fick bilar och ett flygplan och klubbor, choklad ...
Blev några glas vin hehehe, lite sömn och jobb hehe...

Det är minusgrader i Newcastle, kan inte fatta, i veckan har vi haft 10-11 plus grader, så igår fick jag varm choklad på jobbet av M, så snällt älskar verkligen jobbet <3
Kontoret satte mig på en ny runda i helgen, efter Montagu walkis, men jag ringde idag och pratade om det, jag vill inte så jag fick byta med min andra kollega och jobba Gosforth walkis efter Montagu, Tack Paulin!

När jag kommer hem från jobbet igår så är våran värme i huset boiler maskinen trasig, så kallt!!! inget varmvatten heller och ute är det minus grader, så jag har på min elektriska öppna spis, hjälper inte så mycket, bara inne i matsalen, så där sov jag i natt på en madrass med Tristan, så kallt, så i morse fick jag värma upp vatten och hälla i hink och tvätta av mig...
Känns jobbigt i kroppen, ute hela dagen och jobbade, går en lång runda, och komma hem till ett kallt hus, inget varmt bad som jag så skulle behövt, morgonen var så jobbig, så kallt och jag är stel i kroppen...

Fortfarande har inte någon kommit för att fixa värmen... Hoppas dom kommer idag!!!
(och det gjorde dom nu)

Tristan har varit på nursery idag, så kul att hämta honom, han blir så glad och han ska ju gå hela vägen hem, jobbade i morse så Erick lämnade honom...
Blev lite strul på jobbet men det var ok... Fick en kopp kaffe av B, så snällt och en choklad bit <3

Har städat idag det håller värmen i kroppen, jag lunchade prawn, tuna, vegetables sushi, och frukt sallad med chocolate cheesecake brownies, så gott me i lov...

Ledig nu 4 dagar, men man vet aldrig med jobbet om dom ändå ringer öpp för jobb.
Ska titta på min favvo serie nu, relaxa med vampire diaries, har inte hunnit titta på den i helgen.


Min underbara vän Liza ska komma och hälsa på mig i början av februari! Så kul!!!

Cheers Ginger

prawn, tuna, vegetables sushi

chocolate cheesecake brownies

Me i lov!!!




Worked all weekend double pass, Erick came home late Friday night, Nikki could not stay awake, I got a really nice box of chocolates, and Tristan got cars and an airplane and lollipops, chocolate ...
Became a few glasses of wine hehehe, little sleep and job hehe ...


It's below freezing in Newcastle, can not believe, this week we have had 10-11 + degrees Celsius, so yesterday I got hot chocolate on the job by M, so nice really love the job <3


The office put me on another round this weekend, after Montagu Walki, but I called today and talked about it, I do not so I had to switch to my other colleague and work Gosforth Walki after Montagu, Paulin Thank you!


When I get home from work yesterday, so is our heat in the boiler house, machine not working, so cold! no hot water either, and there it is below freezing, so I have on my electric fireplace, does not help that much, just inside the dining room, so where I slept last night on a mattress with Tristan, so cold, so this morning I had warm up water and pour into a bucket and wash myself ...

Feels hard in your body and out all day and worked, goes a long round, and come home to a cold house, not a hot bath that I would have needed, the morning was so hard, so cold and I'm stiff all over ...


Still have not come to fix the heat ... I hope they come today!
(and they did now)


Tristan has been to the nursery today, so fun to pick him up, he becomes so happy and he is walking all the way home, was working this morning so Erick left him ...

Was a little trouble at work, but it was ok ... Got a cup of coffee by B, so nice and a chocolate piece <3

Have cleane the house today it keeps the heat in the body, I had lunch prawn, tuna, vegetables sushi, and fruit salad with chocolate cheesecake brownies, so good me i lov ...


Off work now 4 days, but you never know about the office if they still ring me for work


Going to look at my favorite series now, relax with Vampire Diaries, has not had time to watch it this weekend.


My lovely friend Liza to come and visit me in early February! So fun!



Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar