10 januari 2012

Good continuation of the new year



Sorry, har inte alls haft tid för att uppdatera, har försökt några gånger men det blev inte gjort!
Men nu passar jag på, för jag är ensam hemma, pojkarna och Nikki är på skolan och Erick lämnade Tristan på nursery (dagis). Känns konstigt att vara hemma själv, så tyst, tycker inte om den där extrema tystnaden av inget ljud speciellt från mina kids, för det låter alltid här hemma...

Tänkte passa på att handla och städa här hemma.
Jag har inlett 5 dagars ledighet, kan vara bra för kroppen.
Jobbat mycket, totalt fullt upp och det är underbart att jobba, och nu har jag varit både i Montagu och Gosforth och det är kul. Jag har pratat mycket med dom om true love osv och jag älskar deras historier, deras berättelser.

Nyår, blev besviken, inte så mycket fyrverkerier, inte ens lagom, så det var trist, fick en enorm hemlängtan till Sverige efter allt och alla.
Men hade det mysigt med kidsen, Tristan sov in det nya året, åt god mat och drack gott...

Efter det så har mitt år inleds med massor med jobb, äta sova jobba ta hand om hemmet ock kidsen, inte så mycket tid över till annat då datan oftast har varit upptagen...

Haft vän på besök i lördags, trevligt.

The vampire diaries är tillbaka, så bra!!! så ni som följer den så kommer den ut på fredagar.
Väntar på andra serier med som är på uppehåll, men snart så är allt igång.

Nää känner jag inte har tid att sitta här, har massor att göra idag, vill prova på lite nya recept, engelsk mat i lov it!!! så gott, sen detta med chips här, alla påsar nästan här är oftast 50g påsar i multipack påse, och chips här är som lunch, du äter din chips varje dag typ, till mat till lunch, så inget fredags mys här med chips, här är det vardags mys! till och med i skolan så äter dom chips hehehe...
Har hittat mina favoriter , så jag har det alltid hemma nu och i jobb väskan...

God fortsättning på det nya året, hur har erat år börjat???
Ingen snö här i UK, temperaturen ligger på 10 plus, har varit blåsigt, inte storm, galet väder nere vid Windly house, det går inte att gå där höhö... Jag ser det som storm men inte är det det, undrar då hur en storm är här då, huva, vill inte veta...

Ta hand om er, jag återkommer!

Cheers Ginger



Mumma!

Underbara vattenflaska i lejonet, sover med den...

Efter blåsten, alla bins låg på marken och alla soper var överallt, såg hemskt ut på vissa ställen...




Fin kyrka



Walkis at work



Windley House








Min favvo

Sorry, have not had time to update, have tried a few times but it was not done!

But now I fit in, because I am alone at home, boys and Nikki are at the school and Erick left Tristan in the nursery. Feels strange to be home myself, so quiet, do not like that extreme silence of no sound, especially from my kids, because it sounds always here at home ...


Thought to take the opportunity to shop and clean at home.


I have started five days off from work, can be good for the body.


Worked a lot, totally busy and it is wonderful to work, and now I have been both in Montagu and Gosforth, and it's fun. I've talked a lot with them about true love, etc. and I love their stories.


New year, was disappointed, not so much fireworks, not even enough, so it was boring, had a huge homesick for Sweden after everything and everyone.But had it cozy with the kids, Tristan was sleeping in the New Year, ate good food and drank good ...After it has been my year starts with a lot of work, eat sleep work to take care of the home also kids, not so much time for other things when the data often have been busy ...


Had a friend visiting on Saturday, nice.


The Vampire Diaries is back, so good! so those who follow the so comes out on Fridays.Waiting for series which is on break, but once everything is up and running.


I do not have time to sit here, have lots to do today, want to try some new recipes, English food is so good, then this withhere, all the bags almost here is usually 50g pouches in multi-pack bag, and chips here is that lunch, you eat your chips every day to the food, for lunch, so no Friday cozy here with chips, this it is everyday snuggle! even in school so they eat chips hehehe ...Have found my favorites, so I was always have at home now and in the job bag ...


Happy new year, how has led year started???No snow here in the United Kingdom, the temperature is 10 plus, has been windy, no storm, crazy weather down at Windly house, you can not go... I see it as a storm but is not it is just windy, then wonder how a storm is here then, do not want to know ...
Take care of you, I will bee back soon!
Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar