7 december 2011

Sov morgon!

Är det inte meningen att man ska bli pigg då? Min första sovmorgon på evigheter känns det som. Jag ska hoppa in i duschen och se om jag piggnar till. Idag är det viktigt att bara lyssna på kroppen och ta det lugnt, vet att jag måste städa men tar det senare idag, bara vila kroppen, ladda...

Ska in till Haymarket i morgon med Tristan, jag måste förbi kontoret hämta lite grejs och sen gå runt och titta lite, älskar julskyltningen vid Fernvik eller va det heter, ska ta kort på det, det är jul tomten och hans verkstad in action, så fint! Tror Tristan kan tycka om att titta på det.

Har problem med mina ögon, dom svullnar, nu är det som nare på ögonlocket, gör så ont, näsan är täpt den med, vet inte om det kan bero på möglet i huset??? så trött på fuktigheten, blöta fönster blääää...
Om dom inte fixar detta är jag så redo att hitta något annat...

Trött mössa nummer ett idag!
Igår vad jag så trött så jag kunde inte ens tänka, skit läskigt, hur mycket jag än försökte så näää.
Måste vila upp mig...

Tristan tittar på Disney junior på Oso. Han är nog glad att vara hemma idag, han somnade tidigt igår efter 19:00... =)


Ha en bra dag! Ginger



Is it not meant to be refreshed after a sleep tomorrow then? My first sleep in in ages it feels like. I'll jump into the shower and see if I feel refreshed. Today, it's important to just listen to the body and take it easy, I know that I have to clean but do it later today, just relax the body, recharge ...

Will go to Haymarket in the tomorrow with Tristan, I have to pass the office get some stuff and then go around and look a little, loves Christmas decorations at Fernvik or whatever it's called, will take pictures of it, it's Christmas Santa and his workshop in action, so nice! Think Tristan can enjoy watching it.

Have problems with my eyes, they swell, now it is as so dry on the eyelid, hurting, my nose is tapte it with, do not know if it can be caused by mold in the house??? so tired of the humidity, wet window blääää ...
If they do not fix this, I am so ready to find something else ...

Yesterday I was so tired that I could not even think, shit scary, how much I tried, so nooo. 

Must rest up myself ...

Tristan watching disney junior Oso. He's probably glad to be home today, he fell asleep early yesterday after 19:00 ... =)

Have a nice day! Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar