1 december 2011

1 December. . .

Har tänkt mycket nu, speciellt på Tristan, har det jobbigt när jag lämnar honom, redan innan, han vet vägen dit och han sätter händerna framför ansiktet och gråter, sen gallskriker han när dom tar honom, och det har varit så varje gång nu och det är inte rätt att göra så, speciellt när jag kan planera om...
Så jag ska säga upp platsen nu och börja jobba tea time, eftermiddag/kväll, funderar på att ha onsdag ledig och jobba resterande dagar.
Tristan ska börja på nursery på Nikkis skola till hösten nästa år, då tror jag han är mer redo och han älskar att vara där. Tyrese börjar då på Kenton School, där Robin går...

I morgon ska jag träffa mäklaren, ska bli intressant och spännande och se vad som kan hända och när.
Har börjat titta lite på inrednings tips, vill börja fixa och greja. Vi har fortfarande kartonger framme, tycker inte om det...

Tänker så mycket, mycket ska planeras, Tyrese fyller år snart, sen allt som händer med utflykter och jul party mm. Sen julen, Julafton, det är inte samma dag som i Sverige, så ska jag fira Engelsk jul eller Svensk??? eller båda??? Hummm...

Värsta mo(r)gon humöret har jag med, gör mitt bästa, så underbart igår, fick en liten kort sovmorgon.
Sen var pojkarna på fotboll, dom hade haft gätte kul så jag var hemma med Nikki och Tristan och bara tog det lungt, det behövdes...

Ska jobba idag, vädret är soligt, på nätterna blåser det och regnar så det är bra.
Hoppas vi får snö framöver...Bara lite...

Nää nu ska jag gosa med Tristan och Max. Har mycket jobb och tänkande framöver.

Kram Ginger!


Been thinking a lot now, especially on Tristan, have a hard time when I leave him at nursery, even before, he knows the way there and he puts his hands to his face and cries, then he scream when they take him, and it has been so every time now and it is not right to do so, especially when I be able to plan on the work ...

So I'll say up the place now and start working tea time, afternoon / evening, thinking of have Wednesday off and work the remaining days.

Tristan will start at nursery at Nikki's school in the autumn next year, then I think he is more ready and he loves being there. Tyrese will then start at Kenton School, where Robin goes ...

Tomorrow I will meet with agent, will be interesting and exciting to see what can happen and when. 

Have started to look a little decorating tips, want to fix . We still have cartons , do not like it ...

Thinking much, much will be planned, Tyrese's birthday soon, then everything that happens with trips and Christmas party, etc.. Then Christmas, Christmas Eve, it is not the same day as in Sweden, so I'll celebrate English Christmas or Swedish??? or both??? Hummm ...

Worst mo (r) rning mood, I have to, do my best, so wonderful yesterday, got a little
sleep in.

Then the boys were at football, they had fun so I was home with Nikki and Tristan and just took it easy, it was needed ...

Going to work today, the weather is sunny, the night wind blows and rain so that's good. 

Hope we get snow to come ... Just a little ...

Now I'll gonna cuddle with Tristan and Max. Has a lot of work and thinking ahead.


Cheers Ginger! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar