22 december 2011

11-12 Plus degrees in Newcastle. . .

Känns lite konstigt att det är 11-12 plus grader ute, idag sol <3

Har totalt fullt upp just nu, har ingen tid över till något, jobbar äter sover och tar hand om hem och kidsen...
Finns absolut ingen tid för mig själv.

Jag har bakat lussebullar, ska baka mera i kväll.
Ska strax åka till Ikea och köpa julmat, ska köpa kalkon till söndag och göra en yorkshire paj.

Ska inhandla dom sista julklapparna idag och i morgon, lite stressad för att jag jobbat mycket, sen haft problem med ryggen och min axel, och förkyld hela tiden.

Igår var Nikki på Tea Party hos sin vän Zoe, Tristan somnade tidigt men vaknade senare på kvällen pigg och höll igång till jag gick och la mig. Mark, Tyrese kompis har varit här och sovit över.

Hade super mycket att skriva om men tyvärr så är jag stressad och tröttmössa nr ! och glömt bort allt jag ville skriva om, så jag får återkomma.

Ikea here i come!!!

Cheers Ginger!

Our Christmas tree

Feels a little strange that it is 11-12 degrees Celsius outside, now sunny <3

Has a total of busy right now, has no time for anything, work eat sleep and take care of home and the kids ...

Is absolutely no time to myself.

I have baked saffron buns, will bake more this evening.

Will soon go to Ikea and buy Christmas food, going to buy turkey for Sunday and make a Yorkshire pie.

Will buy the last Christmas presents today and tomorrow, a little stressed because I worked a lot, then had problems with my back and my shoulder, and cold all the time.

Yesterday Nikki at Tea Party with her friend Zoe, Tristan went to sleep early but woke up later in the evening alert and kept running until I went to bed. Mark, Tyrese friend has been here and slept over.

Had super much to write about but unfortunately I am stressed and tired hat No! and forgot everything I wanted to write about, so I may come back.

Ikea Here I Come!

Cheers Ginger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar