9 december 2011

Du frågar, jag svarar. . .

Anonym sa...   
Varför flyttade du till England??? 
 
Svar:
Min man doktorerade, så han var ute på arbetsmarknaden och blev kallad på 2st interljuver, den första fick han inte men den andra fick han jobb. Så först prövade han på att bo här, han flyttade till England under våren, blev lite pendlade fram och tillbaka, under sommaren bokade jag min och barnens resa hit till Newcastel för att hälsa på och känna på. Va då här i 5v och det var toppen, min plan först var inte att flytta, men jag tyckte om staden och jag hade det tufft hemma i Sverige att vara själv med alla barnen och Tristan var bebis då.
Så jag pratade mycket med barnen om att flytta, dom var med på det, dom ville så why not?
Så vi hittade vårat hus här och sålde vårat i Ösmo och så började äventyret!
Jag ångrar inte flytten, men det gick lite för snabbt...
 
Många var nog lite svartsjuka, fick höra hela tiden hur kan jag riva upp barnen från tryggheten?
Tryggheten är jag och Erick var vi än bor, spelar ingen roll var! Vi är tryggheten och jag pratade med dom om att flytta, skulle inte göra det om dom var emot det...
 
Mina barn  trivs så bra, dom har ingen önskan att flytta tillbaka nu, dom vill vara här <3
Vi trivs bra! Vi gjorde det!
 
Tack alla som trodde på mig!   
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar