30 juni 2014

Hopings tivoli...

Lite dålig på att uppdatera här...
Men det har varit fullt upp, jobbade 8 dagar irad sen ledig 1 och 3 dagar till, så har haft helgen ledig så underbart!

I lördags var vi på Hopings Europas största tivoli, gosh va kul det var!!! Jag åkte nästan allt, jag har skrattat och skrikit som en tok tjihiiiii, efter det blev det promenad hem och grilla, så gott och mys ♡
Söndag blev en start slappar dag, sen städat huset.

Hänt lite grejer med mitt jobb så jag avvaktar lite till, tufft har det varit och känslomässigt =/
Men vet att jag är säker denna veckan...

Jobbar nu 2 dagar och sen blir jag 3 dagar ledigt, skönt!
Tyrese har sin graduation på fredag som jag går på, jag och E delar upp oss då samma dag då Tristan har en tripp med skolan till en bondgård så det blir bra så.

Annars händer det inte så mycket, bara jobba och spendera övrig tid med familjen ♡♡♡

Hemma på lunch, har avverkat 2 cappuccino och 2 st caramel munkar så grymt gott!

Har sol on & off här, skönt när solen tittar fram...

Bjuder på lite bilder från helgen ♡

Over and out!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar