8 juni 2014

Fullt upp, fullt ös...

Gosh va duktig jag har varit denna helg, varit på jobbet 07.00
Vaknat varje morgon 5.40 att solen lyser, men på eftermiddagen har det ös regnat, så blöt jag blivit fast regnkläder på =/
Har varit så mycket extra på jobbet fullt upp fullt ös omg!
Hemma på lunch nu inkommande powernap kanske? Så trött...
Önskar jag hade min cykel ♡

I fredags var det trofé night för Tyrese, wow så stolt då han kom hem med massor med trofé s
Han blev årets spelare igen ♡ player of the year!!!

Igår hade Tyrese jacob för en sleep over, såg inte så mycket av honom.
Jag tog ett långt varmt bad efter blivit så blöt.

Idag är Nikki på kalas med E, Tristan fick följa med dom för jag hann inte komma hem från jobbet.
Så mycket extra jobb och saker och ting som händer.
Så det är bara jag och Tyrese hemma nu och grannen Ty vän, jag gjorde lunch till oss och nu sitter dom 2 och käkar pringels...

Jag är super trött ska nog vila upp mig.
Strax ut igen, men det är iaf sol on and off, hoppas att det inte börjar regna.

Ledig imorgon måndag och tisdag, men inbokad för training på tisdag =/ goshzzzz.....

Hoppas vädret blir bra ☆

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar