2 juni 2014

Hello juni...

2 Juni wow och vädret här i England är ganska regnigt, men i helgen var det sol och värme!

Haft en underbar helg ♡
Fullt upp har det varit med half tearm och jag jobbar, så tiden jag varit hemma har jag varit med kidsen...

I helgen åkte vi in till Haymarket och shoppade, sen blev det middag på mc Donalds. Fick nya walking training skor, så sköna! Behövdes nya skor då jag går så mycket på jobbet. Fyndade ganska bra där, 80 pund men halva priset så betalade 40 =)
Hehe ramlade på jobb walki i fredags och skrapade upp knät, hehehe, leder ligan på jobbet då jag har haft 2 fall hehehe...

På kvällen hade jag och Nikki tjej kväll, vi målade naglar, tittade på frozen, popcorn och godis så mys, slutade med att Tyrese hängde med oss och vi tittade på 2 filmer till the wimply kid 1an och 2an, resterande blir nästa helg, vi har hela boksamlingen, Nikki och Tyrese har läst den serien, den är bra.

Söndag var det dax för tränarna möter föräldrar i fotbollen, Tyrese lag, föräldrarna förlorade hehe, men Erick hade iaf gjort mål! Wopp wopp!

Jag och Nikki, Tristan var hemma och vi hade fot spa i trädgården, så mys vi hade, och bra väder.

Idag är det jobb måndag, hemma på lunch och spenderar lite egentid med Tristan ♡

Efter denna ca 1 veckans lov (half term) var det segt för kidsen att kliva upp, sommar lov här börjar i Juli.
Längtar till sommarlovet och semester som jag nog måste boka in oooopsss...

Lite seg idag, trött mössa nr 1...

Strax jobba igen, va ju bara tvungen att uppdatera lite och bjuder på bilder från dagar som gått =)

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar