12 juni 2014

Hello torsdag xxx

Ojoj vad underbart väder vi har över Newcastel, sol & värme lov lov lov it!

Hemma på lunch, jag har gått upp i vikt, hur???
Jag rör mig så mycket på mina jobb walkis men tror nog jag äter för mycket kakor och choklad på jobbet, hubby och Tyrese har noterat min vikt uppgång hehehe, hur lyckas jag??? Hummm skärpning nu... Hehehe...

Inkommande ledig helg wopp wopp vad skönt, hoppas vädret fortsätter va varmt och sol så det blir äventyr och grillning och sola ♡♡♡

Tror det blir en liten inkommande powernap, trött, börjat kliva upp och jobba tidigare på morgonen =/
Nästa vecka jobbar jag hela långa veckan lång måndag till söndag så fixa cykeln nu ska hubby få göra...

Strax har vi husbesiktning, hubby får ta hand om det, Tristan är hemma nu, han spelar lite på tablet.
Hubby jobbar och är koncentrerad.

Idag börjar the world cup fotbollen, Kamerun spelar idag, dom håller jag på och England så klart!

Annars fullt upp fullt ös, händer lite grejs men inget jag tar upp här, lite försiktigt på att gå in på vissa grejs när man bor här med alla konstiga regler mm, men hoppas allt löser sig!

Längtar till helgen, sovmorgon ♡ mys ♡

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar