10 juni 2014

God dag ♡

Igår eftermiddag åkte hubby down South utanför London på jobb möte, över natt hotell, nawww inte svartsjuk här hehehe...

Har iaf gått bra, hubby ringde 23.30 och meddelade att han var framme och sms'at i morse då jag hade morgon race med kidsen ♡ ojojoj vilken morgon, klockan går för snabbt ju!
Dom små cyklade till skolan, så duktiga dom är!

Hade min egentid 9-12.00 som jag spenderade tiden att städa hos fåglarna, jäklar vad dom låter den tiden, gosh!
Har fixat i burarna med hem gjort fågel bad och mat bord så dom har lite och välja med och lite fräscha äppel kvistar, mina lovebirds är grisar, ojoj vad dom sölar och låter =/ hehehe.
Men kul att titta på dom när dom grejar runt i buren.

Nu har jag hämtat hem Tristan så lite egentid med honom ♡ men ska fortsätta greja och städa det som inte hans med igår... Gjorde potatis, torsk och äggsås, så gott!
I kväll blir det mina hemgjorda la ginger biffar med gravy mmmm yumyum.

Ska dammsuga nu och skura golv, och fixa mina kläder uppe och Nikkis rum =/

Gosh vad jag längtar efter sovmorgon ♡♡♡
Inkommande 3 jobb dagar ledigt till helgen wopp wopp!
Hoppas vädret blir bra så vi kan grilla och ut på äventyr... ♡♡♡

Saknar hubby, hoppas allt är okej...
Vi är ok, och tack du vet för vad ♡

solen lyser över Newcastel on & off härligt väder!

Nått som är bra är att i Nikkis skola har dom kurs i engelska för föräldrar, på fredagar så nästa vecka ska jag gå eftersom jag jobbar denna fredag, och det är gratis, bra att träna upp mig ännu mer!

Dax att sätta igång med housework... =(

Over and out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar