16 juni 2014

jobb dag nr 1 av 7...

Jobbar 1 vecka irad, måndag till söndag, 07:30-13:00 15:30-21:00
Bring it on!

Äntligen är jag tillbaka på cyckeln, men inte min egen, använder hubbys tillfällig.
Hubby håller på att fixa min, hoppas det går...
Så underbart att cyckla igen, det går snabbare och jag funkar bättre i kroppen att cykla än gå.

Solen tittar fram då och då, något windy ute =/

Helgen har varit så mys ♡ Grillat och druckit gott ♡
Sen var det fars dag här i Uk igår, så älskling fick blommor och bubbel och kort, och jag lagade middagen, gott var det!

Är hemma på lunch, lite trött, seg men hinner inte med nån powernap, lite upp & ner på jobbet i morse/lunch. Fullt ös kommer det vara denna veckan =/
Vad har jag gett mig in på hehehe, men behöver lite extra pengar... Sen har jag cyckeln tadah...

Har beställt lite godis och dill chips som inte finns här, algrens bilar, djungelvrål, lösgodis (pick and mix), dill dipp mmmmh yummy åh vad jag längtar!
Borde få paketet innan helgen hoppas jag ♡
Gosh vad jag är gotti sugen...

Så fullt upp med jobb denna veckan, inget annat blir inplanerat. Hoppas vädret blir ok =)

Fyller på med kaffe nu, strax dax att återgå till jobbet, och hoppas allt flyter på.

Kommer sakna Nikki mycket då jag inte kommer se henne så mycket under veckan, Tristan är den enda som får spendera lunch med mig då dom andra är i skolan.

Följer ni fotbollen? Gosh vad spännande, har mina favoriter, Portugal spelar i kväll får se lite fotboll hos mina damer...

Over and out, min kaffe kallar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar