20 juni 2014

T.G.I.F

Hello Friday ♡

Mmmm inne på min nr 5 arbetsdag av 8 och det har varit fullt ös...
Skönt i kväll då jag slutar lite tidigare ♡

Har hunnit med en powernap på min lunch, så underbart att få vila upp sig lite.
Haft lite på tanken så haft svårt att sova =/

Så det händer inte så mycket just nu då jag har jobb maraton ledig en dag på tisdag...
Mys med kidsen hinns med lite grann, dom kommer först!

Så stolt över Tyrese som fick ett unikt diplom från skolan, han är en Top student!

Nu har Hopins anlänt till Newcastle, ett stort tivoli, kommer va öppet 1 vecka, så dit ska vi gå...
Och självklart är jag mamman som leker, åker karuseller, badar mm med kidsen, inte en av mammor som tittar på medans deras barn leker...
Som förra året i spanien på semestern så lärde Tyrese mig dyka i poolen, hade glömt bort hehe, dom älskar det när man lägger ner energin och leker med, i lov it!
Jag är stolt över min relation till Tyrese han är min mr sunshine, Nikki är min lilla prinsessa och Tristan min lilla bebis ♡

Så glad att varje morgon kan jag vakna med en god morgon ♡ och allt går så bra!

Näää slut babblat av mig, dax att dra till jobbet!

Önskar alla en trevlig midsommar, blir inget firande här då jag jobbar och inte haft tid att åka till Ikea och köpt midsommar mat, det tar vi senare när jag är lite ledig.
Tur att jag kan köpa svensk mat här där!
Beställde chips ostbågar och godis som jag fick dagen efter jag beställde snabbt det gick.
Måste nog göra en ny beställning när vecka då allt nästan blivit uppätet hihihihi älskar dill chips mmm...

Over and out Trevlig helg på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar