9 juni 2011

Tagit mitt beslut nu...

Mmm efter mycket om och men har jag bestämt mig, svårt beslut, men jag måste... Kanske ingen förstår vad jag menar kanske nån gör det, kan inte skriva om det, men jag är lättad och jag tror jag gör det rätta! Min rygg kommer först och den ska jag utreda nu för smärtan är hemsk och jobbig, det gör plötsligt så ont i bland så jag utbrister i gråt, klarar ju knappt av mitt eget hem bara för att ryggen är så hemsk!

Sen har det ju hänt lite hemska grejer i Kamerun, inget jag tar upp här, men jag ska kämpa för 2 av dom och hoppas vi kan få hit 2 av barnen som är 8 och 16 år gamla, för dom har det jobbigt så jag hoppas på stöd från alla mina nära och kära och vänner att vi får dom hit hos oss, kan ge dom livet och mycket mera så dom kommer första hand nu och jag och Erick ska kämpa för dom! En lång process men det är det värt!!!

Sen har jag världens bästa bror! vi planerar nu en Sverige resa stannar nog till september då skolan börjar här igen, börjar ta mina beslut och jag älskar staden, trivs bra här, ska hitta jobb och Tristan ska få börja daycare och Nikki börjar skolan i september på Tyrese skola så det blir toppen tror jag!

Tristan pratar mer svenska än engelska, så jag börjar nu prata lite mer engelska med honom, men han är duktig, han kan räkna till 3 på engelska och vet high 5. Nikki pratar så mkt engelska så duktig hon är!

Jag storstädade Nikkis rum igår, blev så fint! Tristan älskar att vara där inne och stöka hehehehe...

Mmm snart sverige då, först ska Erick på tjänste resa i tyskland i 3 dagar men efter det så kommer jag, ska hjälpa brorsan på cafet, jobbar där i juli och augusti sen måste jag hinna med att hälsa på alla.
Ni bästaste är ju alltid välkomna hit till underbara Newcastle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar