7 juni 2011

Städ maraton...

Har stooor städat nu i 2 dagar, tvättat kläder, hängt upp dom ute, tvättat av väggar, dörrar skåp mm i hela huset.
Putsat fönster, Nikki går och pussar på dom efteråt och Tristans händer. Har planterat ut blommor, städat i trädgården, ska hinna med att klippa gräset med våran el gräsklippare.
Så trött nu och så ont i ryggen! så irriterad att den inte pallar med något!

Så i dag kommer det bli besiktning av huset, något som dom gör här i England var tredje månad för att se att allt är ok i huset så det är bra!

Lite mulet nu ute, hoppas inte att det börjar regna för jag har ju min tvätt ute =(
Hoppas på lite bättre väder. Men bra då att min kropp får vila från solen för nu börjar jag ömsa skinn...

Mmm fullt upp med dom små, ska försöka få in Nikki på sorestart, sen funderar jag på ridskola till mig och Nikki, finns en här i Kenton.

Tristan har äntligen slocknat på soffan, så jag och Nikki ska luncha nu.

Hoppas att saker och ting löser sig, jag vill till Sverige nuuu...

Kram Ginger Hum Humm Hummm... .... ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar